Duktiga jag

Idag var en sån där dag så det faktiskt blev lite nytta gjort. Trodde nästan inte det när jag hade svårare än vanligt att ta mig ur sängen... 11 hasade jag upp och drack lite kaffe. Efter det åkte jag och solade, då mina envisa hudproblem inte vill ge sig. Efter det tog jag med ungarna till simhallen så de fick stojja av sig lite istället för att alltid ha ridning på agendan. Väl där sprang vi på kusin Lill och hennes mamma. Jättekul då vi inte träffast på jättelänge! Efter lite småsnack så gick vi vidare och tog en fika. Mysigt!
Väl hemma svidade jag om och la ett spår, ca 500m kanske. Medan det låg till sig var jag effektiv och gick in och dammsög huset. *s* Sen tog jag spåret och det gick fint tycker jag, ska nu försöka köra iaf nåt spår i veckan för att få upp ett bra sug hos hunden! Hon är otroligt apportsäker och det är faktiskt inte mycket mer än min egen lathet som gör att vi inte kommer nånstans. 
Efter detta tog jag ut fåren och körde lite i paddocken. Fina, fina sidoförflyttningar av Tina idag. 90° åt det håll jag bad henne om, nöjd är jag verkligen!!!

När väl fåren var inne igen släppte jag ut hästarna i paddocken och jösses vilket röj det blev. Dom for runt som galningar i vild galopp och bockade samt sparkade bakut som värsta rodeo hästarna! *s* Sötnosar :)
Nu ska jag ta in dem så de får äta lite sen är det dags att börja slappa lite själv oxå.. mmm Najs!!

I morgon blir det lite massage på morgonen, sen kommer en kompis till flickorna hem och ska rida lite på vår lilla ponny Stina. Vi får se om jag är på humör för att lägga ytterligare ett spår. Man ska ju inte ta ut sig :)

Må väl
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback