Förändringar...

Är ju både bra och dåligt. Just nu är jag faktiskt lite down då det verkar som en av mina bästa arbetskamrater kommer lämna..... Hur kommer det bli då?? Det har ju varit vi lixom. Klart att jag håller tummarna för honom och önskar honom allt gott. Detta är ju vad han vill! Men ändå... Känns faktiskt jättejobbigt. Detta har gjort att även jag börjat spana efter annat. Förändringar ja... Jag som äter kycklingsallad 5dagar i  veckan, alltid tar samma pizzasort, dricker samma typ av kaffe (latte) Hoppas bara att detta är en tillfällig down för mig, för faktum är att jag är skitledsen!!
Skönt att det är helg iaf, så man kan umgås med nära å kära.
Jag ska faktiskt lägga ett spår oxå, sug på den ni!! Jajamensan Silva... här ska förändringar ske!!!!

/A

Kommentarer
Postat av: silva

*vilda applåder*

2007-02-16 @ 21:16:17
Postat av: Ann-Charlotte,Sally,Meja & Twix

Hoppas du känner dig lite gladare nu Anna.:o)
Men va sköj att spåra,lägg ett åt oss meee...Puppi spår till Twix,ett lite klurigare åt Meja och till Sally ett viltspår...*asg*
Sköt om er och ha en jättemysig helg!
Kramizzar A-C & Doggsen

Postat av: Anna

Thnxs Friends!! Ja en go kväll hemma och en go helg framför oss. Varit på en härlig promenad med vänner oxå och fått bubbla ur mig det värsta.. Det blir nog bättre! Och spår kommer det att bli :) Men långa liggetider för dig Ann-Charlotte, du har ju en bit att åka!! *S*

2007-02-16 @ 23:16:16
Postat av: Warroo

Warroo har Utmanat Tina.. se min blogg

2007-02-17 @ 13:12:48
URL: http://anfia.blogg.se
Postat av: Anfia

Massa kramar till dej vännen...
Allt har en lösning ska du se... Vet du efter regn kommer sol.. kanske svårt att se det så... men tro mej det är så...
Ajm here 4 you anytime.

Kramisar

2007-02-17 @ 13:15:09
URL: http://anfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback