Fortsatt turbulent

På jobbet händer det saker hela tiden nu.. och smidighet är inte ordet som kommer upp när man tänker på det. Jag var iaf hemma med Sandra idag då hon igår var hemma med 40° feber. Idag var hon lite piggare och faktiskt feberfri. Men näsblod hade hon hela förmiddagen.. konstiga sjukdomar. Men efter div spel som jag blivit spöad i så kommer hon få gå till skolan i morgon. Känner att jag måste gå till jobbet nu, när allt sköts så sjukt dåligt.

Tur att jag har bra kollegor som hörde av sig med information. Thnxs guys!! Alla var nog lite sura. Skit i dom, nya tag, nya möjligheter. Bara att söka, söka , söka! 
 
Vädret idag har varit jättehärligt. Kallt men ganska stilla och faktiskt lite sol. Jag och Tina tog en promenix innan alla stall och djursysslor, sen vallade jag lite i paddocken. Idag var Tina lite olydig, men överlag duktig.

Nu på kvällen åkte jag och Emelie och shoppade lite grejer till hästarna. Skönt att komma ut lite iaf

I morgon är det fredag, ågren för jobbet men på kvällen blir det frisören. Det är alltid najss

/A

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hellö Anna!
Det var ett tag sen! Ser att du vart på webbvisit hos min goda vän Harriet ;). Eller det kanske visst var så att hon hittade dig först, i och för sig. Nyfiken som jag är - vilken är Kungälvs bästa kycklingsalladsrestaurang? Bara så att vi inte har delade åsikter där menar jag! Ha det gött i alla fall!
/Ingrid, Dodi & Häxa

Postat av: Anna

mhmmm ska man våga svara.. ok tänk bara på att jag inte har hittat såå många restauranger i Kungälv, tycker utbudet är rätt uselt faktiskt. Men Farbror Knut är dit jag helst går och käkar min sallad. fast inte på måndagar för då är den kass. :)

2007-02-23 @ 09:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback