Hemsedal, here I come

Sitter nu här och bara väntar på att mina 2 kollegor ska komma och hämta mig. Vi ska närmligen ihop med 9 andra blandade galningar åka till Hemsedal för att ha sjukt kul samt åka skidor. Detta är något jag längtat efter sen vi bokade i dec nångång och nu är det då äntligen dags. JAg har som vanligt packat lätt. NOT... hehe undrar just vad Erik å brun kommer säga när de ser min packning. Jaja jag gillar att ha med mig mycket som jag sen inte använder. Jag är ju brud lixom, hur svårt kan det vara?
Kul ska det bli iaf, så vi syns på söndag måndag nåt igen.

Igår var vi ute med jobbet och bowlade, käkade och tittade på Cabaret. Jag hade satt på schyssta naglar vilket totalt sabbade min bowling. Har nog aldrig bowlat så kass, men snygg var jag ;) Sen var det god middag och show. Jag tyckte inte att Cabaret var så himla bra men... smaken är som baken. Trevligt hade vi som vanligt iaf.

Yes ha det nu gott, för det tänker jag ha!!

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback