Men va eeee det määä mej?????

Jag är sååå koma, svårt trött. Får nästan panik om jag inte får sova, jobbigt att hålla mig vaken och ändå har helgen varit stillsam och lugn. Sov middag både igår och idag och ändå så är tröttheten överväldigande. Varför??? Skulle kunna gå och lägga mig ett par dagar känns det som. Kan man få semester från livet? Kan det vara så att jag dragit på för mycket nu igen, men hur skulle det kunna vara så? Jag har ju hållt igen på allt, vad händer när jag ska ta upp min träning igen? Hur ska jag hinna med allt? Va eeee det määä mej?

Idag drog jag mig ur säng för att åka ner för massage hos Anna, allt var bra och hör och häpna var nu Tina nästan mer musklad på vänster sida än höger *s* Who would have thought that? Efter det var det bara att brassa hem då barnen skulle ha en kompis hemma som skulle rida Stina. Så det blev en skön promenix med kids och djur. Men efter det tog jag slut och var tvungen att gå och lägga mig, pinsamt :(

Efter ett par timmar gick jag iaf upp och gjorde middag innan jag drog iväg på agilityn. Tina lyckades förstås sträcka sig nästan omedelbart. Surt sa räven. Men Gungbrädan går bra nu tycker jag och slalomet kommer bli grymt.

Men nu längtar jag bara i säng igen, men jag får väl försöka hålla mig till 10 iaf  *s*

Kommentarer
Postat av: Anfia

men lilla gumman då.. detta låter inge vidare...
Skickar över massa kramar från mej och Warroo...
du vet vart jag finns.. ring.. kom förbi.. jag e här.. kram på dej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback