mmm det är så kul att shoppa

Det märks att jag inte håller på med hund som förr. För helt plötsligt har jag fått andra intressen... Shoppa, shoppa, shoppa. Yeeeezzz jag har snöat in på klänningar som jag sen inte riktigt vet när jag ska använda *heh* Men fina är dom. Idag lyckades jag inhandla 2st skitsnygga likadana klänningar, en svart och en korallröd, som jag bara kände var så jag. Men hur kan jag känna så, jag använder ju inte klänning. *asg*
Men så fina... Jag har också börjat surfa på sjukt mycket modebloggar och har nästan blivit besatt av dom. Men jag tänker så att klänningar kommer ju så stort i vår och då är jag förberedd *s* Jag fyndade också ett par helt sjuka högklackade stövlar för halva priset. Vilket klipp. Att jag sen har typ 8 par stövlar är ju en annan femma. Jag fick oxå en försmak på vårens jättefina skomode och jag längtar verkligen. Så fina grejjer på G. Ja, prioriteterna ändras verkligen. Jag var skitsnygg i provrummet iaf. *haha*

När jag sen kom hem så var jag ytterst nöjd och började röjja i stallet. Crocket och Nappe fick all sin torv utbytt. Shit så tungt det var, men nu är det gjort. Jag är svårt mör i kroppen och kommer förmodligen ha svår träningsvärk i morgon!

Tjejerna har varit på Scandinavium idag och kom precis hem helt lyriska. Jag vet inte om det var hoppningen eller shoppingen, och fynden de gjort. Gött, det är mammas töser det. Sandra hade köpt ett fint shabrak samt ett par vita helskodda ridbyxor. Emelie hade oxå köpt ett shabrak samt en guldgrimma :) Hahahahaha Åh Shopping är såå kul!

Nu ska jag brassa lite käk innan vi ska kolla in melodifeltivalen.

Må väl, för det tänker jag!

/A

Kommentarer
Postat av: silva

Asså nu ger jag snart upp på dig gumman......klänningar & stövlar? Kanske det blir freestyle i fortsättningen? Anna & KvalTina på Stora Stockholm!
Jag hoppas verkligen du kommer igång med träningen snart så du kommer på bättre tankar. Tips! Anmäl dig till en tävling så ska du se att du kommer ut ur garderoben kvickt som sjutton!
Finns ingen hemsida till Border Wilson...men en trevlig karl på telefon annars....jag vet inte om han säljer hund till en tokig, västkustbo som har 30-års kris. hehe...
Kramisar!!

2007-02-24 @ 20:53:30
Postat av: Anonym

silva,silva Shit va man landar när du ropar sådär... Håll truten!! Så ringer jag karln!

2007-02-24 @ 20:59:44
Postat av: Susanne

Men nu är det ju så Anna att du ÄR mode! Du passar så jäv.. bra i kläderna du köper! Kram till en schnöööggg
brud!

Postat av: anfia

Anna har du gått å blitt en bonnabratt?..
Shit asså nu e jag enna orolig för dej.. hmm men aa jo shoppa på me den kroppen så.. what tha fuck... kan man ha sånna snyggiga kläder så tycker jag att du faktiskt gör rätt.. men lite orolig e jag..du har ju en gång dykt upp i högklackade stövlar å filippaK jeans när vi skulle på promenix.. hihihi..
Men bara du mår bra å e go å gla så.. ride on..
Men lova att du slinker i dina hundkläder titt som tätt.. så du inte e bonna Bratt på heltid enna.. haha
Må gott... kramar

2007-02-25 @ 11:16:56
URL: http://anfia.blogg.se
Postat av: Anna

Hehehe ni är så söta... jo kläderna sitter rätt najzz just nu och det är bara att njuta. Å va det inte lite kul, Anfia, när jag sladdade omkring på dom höga klackarna.. Svinkallt var det oxå om jag minns rätt. Gud nåde den vovve som hoppade på mina schysta jeans då *asg*

2007-02-25 @ 17:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback