The bömb

Jaha idag kom bomben till de andras vetskap på jobbet, intressanta reaktioner kan jag väl bara säga. Men jag ska iaf ta mig i kragen och hålla tag i denna vänskap som varit så otippad ändå. Totalt olika platser i livet men ändå så självklart från början. Detta är en vän jag vill behålla!

Idag har Sandra varit sjuk och nu är febern uppe på 40°. Är ju ledig i morgon så då kan jag vara hemma men jag hoppas bara att hon ska bli frisk till på fredag då de ska på hoppningarna i Skandinavium. De kommer bli så besvikna annars... :(

Vädret har varit kallt och snöigt idag.. Brrrr var dock ute lite på lunchen för att få lite andrum. Tack gode gud för de goa killar som är kvar på jobbet, vad skulle det vara utan dem? De pejlade av och vips så var jag på Kungälvs bästa kycklingsalladsrestaurang. (finns dock inte så många)

Snön hemma låg tjock och mina planer på spår i morgon grusades. Men då jag var på föreläsning igår om hur allt skulle vändas positivt så ser jag positivt på att jag ska få låna hem en SUV i helgen och då är det ju bra att det är snö :)

/A

Kommentarer
Postat av: susanne

Inte kul när folk slutar på jobbet :-( Håll i kontakten för jag tror det är viktigt för dig.
Och snoriga ungar har du också. Du vet väl att i ett sånt hära läge behöver man som kvinna vin och bubbelbad ;-)
Kram

Postat av: Anna

right on där, Biggan!! Nåt bad blev det visserligen inte, men vin därimot. Mmmmm gotteligott!

2007-02-22 @ 12:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback