Tränat igen, kors i taket!

Ja det är sant jag har tränat... och bra gick det oxå :) Idag blev det rätt mycket fritt följ då Tina låg alldeles för långt fram, men grym kontakt och fint engagemang hade hon. Sen blev det läggande samt ställande u gång, vilket hon faktiskt kom ihåg. Lite kryp och avslutande skall. Skallet är det nog dags att börja repetera ordentligt då det var rätt uselt. Hon kastar sig ner i ligg i hopp med 1 skall, sen drar hon iväg i kryp...*s*
Men så bra det kändes ändå, och kul.

Igår var det grabbkväll hemma med hockey. Frölunda-Skellefteå 8-2. Najzzz. Tina älskar såna tillställningar då hon helt kan lura chipsen av de flesta. Hon kör lite fjärr och söta morrningar med efterhängande skall. Skänkelvikningar till höger och vänster samt hypnosblick. funkar varje gång.

Idag fick jag återigen provköra en Forester och denna gång en turbo variant med 230 hästar under huven.. JAAAAAAAAAAAAAAA, vill haaaaaaaaaaaa. Jösses vilken rolig bil. Livsfarligt att provköra såna, man blir ju frälst.

Ok nu ska jag ta det lite lungt ett par dagar, man får ju inte ta ut sig när trenden väl har vänt ;)

Ha det finfint
/A

Kommentarer
Postat av: anfia

detta e ju så underbart att läsa.. Du tränar.. hihi... håller tummarna för att annapannan e tebax igen.. *hoppas*
ses på lördag för träning och promenix.. jag står för gott kaffe.. haha jag har köpt nytt haha.. kram

Postat av: Anna

Ja kaffet var så äckligt sist!!

2007-02-28 @ 08:35:41
URL: http://www.bc-tina.se
Postat av: anfia

hahahaha jag vet men vi skyller det på helena tycker jag det va hon som köpte det ju :p

2007-02-28 @ 17:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback