Förföljd

Mhmm det känns nästan så. Stormen har föjt med mig hela veckan. Här drar man till England, så blir det sjuk storm 50m/sek, vem har hört talas om det innan lixom?? Sen när man kommer hem så tittar man ut på morgonen och har snöstorm... Vad händer?

Jag har iaf haft en underbar resa, där jag ihop med kollegor från sverige och norge träffade en av våra största leverantörer. Mycket avslappnat trevligt och intressant. När vi kom fram till hotellet första kvällen lyckades jag beställa kyckling med vaniljsås *asg*  
Embarrassed jo nämen så att... men dag 2 käkade vi på indisk restaurang. Shit va gott. Lite najzz vin och gott indiskt öl! Resan var som sagt kanoners!

Idag bar det av med hästarna ner för date med David i Westergrens manege, fint ska det va!  Lol 
Men vädret va sådär, snöstorm och snorhalt. Jag fick ringa Janne och be honom komma och dra hem släpet igen när vi var klara, då jag kände att det inet skulle gå. Men Janne kände detsamma och ringde Peter som har en Crosscountry. så nu surfar jag efter en 4-hjulsdriven bil då det känns rätt bra att ha det. Vi kör ju minst 2ggr i veckan med transporten så.


Ikväll ska vi åka till kompisar på middag. Mycket trevligt!

Ha det gott

Anna






Kommentarer
Postat av: anfia

hahahaha anna beställde du verkligen kyckling me vaniljsås hahahahaha.. asså du e bäst haha

Postat av: Anna

njäää det gjorde jag inte, för jag beställde vanilla flavored chicken och då känns det som det skulle ha varit en vaniljkryddad hönjäkel som jag skulle äta, men icke *s*

2007-01-21 @ 09:43:46
URL: http://www.bc-tina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback