Inte mycket som händer

I måndags var vi som vanlig och simmade, när vi åkte hem gick termometern ner på -14 brrrr Vi har oxå ca 3dm snö och det är helt sjukt vackert hemma.
Igår träffade jag Anfia och vi gick en härlig promenad i snön å kylan. Det var väldans halt så när en bil precis var på väg att passera mig gjorde jag en praktvurpa och la mig på trottoaren *s* Najss

Ang Tina så är det nog ändå så att löpet är på G, hon kissar med båda bakbenen upp i vädret hela tiden. Höll på att dö av skratt när hon lyfte bakdelen så högt att hon blev för framtung och borrade ner nyllet i snön. Hon är oxå enormt känslig och gapig. Ja typiska Tinatecken på löp. Lite jobbigt då jag hade tänkt att skicka iväg henne till antingen Mikaela eller Anfia när jag ska åka skidor om 2v. Men har jag tur så håller hon sig!

Må väl

Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback