Jaaaaaaa äntligen ett ljus i mörkret

Tillbaks i civilisationen, shit vilken pärs det ändå är när sånt här händer, och nu varnar dom för ny storm på torsdag, neeeeej snälla skona oss. Kan tänka mig att vi blir drabbade då oxå med tanke på att det säkert är en massa trän som gärna skulle vilja ramla. Hoppas den går förbi nån annanstans.
Har iaf satt igång operation tvättning och ska snart skriva en liten packlista. Är ju sämst på att packa då det är så trist.Men en fördel nu är att necessären redan är packad  
Smile där har jag bara saknat borste och blås, som jag givetvis glömde, men det får jag kitta med i morgon.

Idag ska jag annars kolla på tv, det är ju både Ugly Betty och Greys anatomy. Det vill jag inte missa!!

Jag har annars simmat med Tina idag och jag tror att förra veckans hältincident faktiskt kan ha varit en lättare överansträngning. Vi får se vad Anna säger på söndag!
Nä nu har jag inte tid med er längre, ha det gott så hörs vi efter Englands trippen. där jag förresten ska bo på Hilton! Fiiint ska det va ser ni. Men det känns som jag är värd det nu och det tyckte tydligen leveratören oxå!!Thumbs Up





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha det bra over there...& håll i hatten!

2007-01-16 @ 18:53:34
Postat av: Anna

I will, I will!!

2007-01-16 @ 19:29:34
Postat av: Fredrika

Skönt att höra!
Ha det helt underbart i England och lyxa till det riktigt ordentligt.
Ps! Känns ju lite konstigt, vi fick äta ravioli ensamma idag haha

2007-01-16 @ 20:10:53
Postat av: Anna

Thanx guys, för uppehället, middag kommer att ordnas vid första bästa tillfälle!! Ja här är tomt.... och det är ju jäkligt skönt lr hur *s*

2007-01-16 @ 20:42:03
Postat av: Ann-Charlotte,Sally & Meja

Usch va stormen per ställt till med.Tur att ni har fina grannar!
Englandsresa låter ju helt underbart å hilton,hoho...Supernajs!!! Ha det gott Anna!
Kramelikram fr ett snöööigt Roknäs...

2007-01-16 @ 21:10:35
Postat av: anfia

Grattis till elen... ha nu en trevlig resa..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback