Lediga dagen

Idag var min lediga dag igen och jag åkte med barnen till skolan innan jag träffade en arbetskamrat för att byta bil. Jag fick nämligen låna hans splajdans nya Audi Quattro. Inte illa. Allt för att jag skulle kunna köra till hoppträningen idag. Thanxs Bud!! Så himla najs va!! Åhh vilken bil. Jag måste bara ha 4-hjulsdrift nu. Helt fantastiskt! Sen var den ju rätt pigg oxå, lilla bilen. Mycket skojjigt.
På dagen var jag och shoppade lite vårkläder, 3 superfina toppar samt 2 söta små klänningar. Mmmm Lööv to shop. På hemvägen åkte jag å fikade hos Susanne en stund och mannekängade med mina nya kläder. Snacka om att få bekräftelse på att man lyckats med sina köp *s*

Sen bar det av till träningen som idag gick jättebra. Sandra blir tuffare och tuffare och klarar av raketponnyn finfint! Hon får slita men klarar det bra. På sportlovet är det nya tävlingar och det är jättekul när tjejerna är med. Eftersom Emelie bara tränar varannan vecka så var hon hos en kompis istället.

Efter hoppningen åkte jag och hämtade Tina innan jag for vidare till Anfia för att hämta Warroo. Hundarna fick rejsa lite innan jag körde hem och nu ligger de och tuggar ben.
Fast skithunden Warroo började med att pinka revir inne, men han fick en sån utskällning, så jag tror knappast han gör om det.

Jaha, en dag som man inte kan vara annat än glad för. Framför allt så är detta en dag då jag påminns om hur goda vänner jag har. Så vänner TACK TACK TACK I love you!

Anna

Kommentarer
Postat av: anfia

Va skojjar du lr.. va fan så har han ALDRIG gjort.. hoppas du tog han reale... jäkla hund *arg*
felåt asså han har verkligen aldrig gjort så innan.. shit va pinsamt

Postat av: Anna

jäkla hund va... ja gör han om det så kickar jag honom ända hem till dig, fast han kanske gav igen för Tinas goediarre sist :)

2007-01-25 @ 21:30:04
URL: http://www.bc-tina.se
Postat av: Susanne

Löve U! Pöss!

2007-01-26 @ 08:41:37
URL: http://www.tyrasplejs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback