Livet känns rätt gött nu

Dagen idag började med att jag lämnade av de två galna djuren i min gamla hundgård. Ville inte ha med dom till jobbet. När jag väl kom på plats så fick jag återigen en påminnelse om att jag har så grymma vänner. Det ligger en cd-skiva på min plats. På den står det bara "Dön seriös musik" *asg* Det var ministry of sound, vilka jag bara älskar. Det var min polare Brun på jobbet som fixat den. Jag har den förövrigt på nu och den är sååå bra! Ja såklart blev jag superglad och spelade den högt hela dagen.
Iaf ett par minuter senare kommer Erik som jag lånat bilen av och vad får jag av honom, jo en latte. Det är typ bästa sättet att börja sin dag enl mig. Herrejösses, najs!
Fredagar på jobbet är ju alltid trevligt det trillar in roliga mail och alla är på gott humör! Innan jag skulle gå hem ringde Silva från Stockhom, så kul att höra från henne. Hon är betydligt duktigare än jag på att höra av sig. *skäms* Men hon håller i och håller mig uppdaterad. Hoppas hoppas att hon kommer på gränsvallarlägret i april!! Annars så ska vi träffas när jag drar till Skinnskatteberg nästa runda!

Efter jobbet fick jag handla lite och nu har jag grillat kyckling  ochgjort en pastasallad för morgondagens övningar. Det är ju massagekursen som går av stapeln. Spännande. Mikaela fick oxå en plats i sista minuten så jag ska hämta upp henne vid halv 10. Annars i helgen så ska jag försöka ta hem fåren för vinteruppstallning.

Japps så är det

Anna

Kommentarer
Postat av: kerstin

fuling där :)

2007-01-27 @ 16:34:24
Postat av: Anna

hahaha fuling???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback