Nytt år - Nya möjligheter

Jaha då var det 2007 då.  Vi hade en jättetrevlig kväll igår i goda vänners lag. Vi började med en härlig promenad/ridtur med grillning. Sen lagade vi god mat tillsammans som vi avnjöt i vår fantastiska matsal. En underbart trevlig kväll! Idag står magen ut åt alla möjliga håll och det är dags att försöka styra upp sina matvanor.

Jag hade stora tävlingsmål förra året. Jag ville blir uppflyttad till elit spår samt klara lokalprovet. Pga Tinas skada lades brukset på hyllan redan i maj så de målen blev det inte mycket med. Men lokalprovet hann vi med innan det totala träningsförbudet trädde in.

Målen för i år.. ja jag vet faktiskt inte, min motivation för bruksträning har helt falerat och det ända som är kul just nu är vallningen. Men sånt kan ju ändas men jag kommer inte sätta några mål där iaf.
I vallningen däremot är målet ett första pris i ÖK.

Vad som gäller för dagen idag är att packa för döttrarna som ska åka iväg på 4dagars ridläger med sina hästar. Det blir roligt för dem!

Ha det gott och god fortsättning på det nya året

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott nytt på dig gumman!!
Men hallå....vi ska ju tävla sök ju....:( jag kör appellen i mars sen är jag ikapp dig, förhoppningsvis iallfall. Eller kan du ta min bäcä & fixa vallhundsprovet åt mig, så kan jag ta kvalhunden & köra lite sök med? Perfekt ju!

2007-01-01 @ 17:32:08
Postat av: Anna

Haha ett kanon upplägg tycker jag det låter som :)

2007-01-01 @ 18:11:14
Postat av: silva

när kan jag komma?

2007-01-01 @ 19:01:36
Postat av: Anna

*s* ja denna veckan är lite hektisk men nästa torsdag är jag ju ledig ;)

2007-01-01 @ 19:45:22
Postat av: Susanne

Vännerna i den goda lagen ;-) hade en
synnerligen trevlig dag/afton o natt.
Må väl!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback