Weeeeeeeiiiii

Jaaaahahahahhahahahaaaa då Suveränt kul som vanligt. Fantastiskt. Som vanligt går man och småfnissar åt allt skojgalet som hänt under gårdagskvällen. Totally crazy, längtar redan till nästa event!
Najzzzzzzzzz
Men idag var jag och hämtade stressTinan hos Anfia och sen bar det av till fåren. Det blev en liten runda innan jag gav mig hem för att sticka ut med tjejerna, som hade en kompis hemma. Det skulle förstås ridas. Vi hittade en trevlig ny runda som var lite lagom för tjejerna att faktiskt rida själva.

Nu har vi käkat god middag och jag känner att jag faktiskt är lite slö i ögat, så nu ska jag nog bara kolla film å slappa till det ordentligt. I morgon ska vi ut och köra lite agility iaf. Det behöver Tina, för hon är svårt skadad just nu!!

Må väl

Kommentarer
Postat av: silva

hur har du det? Blåser ni bort alldeles????

2007-01-14 @ 12:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback