long time no see

Ja, nu har jag legat lite lågt med bloggen, inte för att jag inte gjort nåt utan mest för att det varit lite annat på g.
Men vad kan ha hänt då tro?? Förra veckan klämde jag till med en Justin och en Pink konsert, very najs ;) Jag var även hos Ann och tittade lite när de hade kurs med Con. Passade då oxå på att smita in till Anns får och köra en runda. Tina var svårt intensiv och kändes kanonskoj. Dagen efter det så drog jag till mina egna och körde lite, men de är svåra pga lammen. Men jag håller på att köra in visslingarna nu så det gick bra att träna ändå.
I helgen var jag i sunne och lämnade kidsen *snyft*, det blir bra tomt alltså, men jag drar upp till dem på fredag och kommer stanna där 3veckor. Förutom min lilla utflykt till gränsvallarlägret förståsssss. Ska bli så roligt!
I går var jag och vallade igen, fåren var lite bättre och visselträningen börjar ge resultat. Hehe, har ju bara visslat år henne totalt 2ggr *s*
Idag blir det tvätt å städ i det usla vädret, men ska man vara borta 3veckor så gäller det att ha allt tvättat!!

Hoppas ni har en go sommar
/A 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback