Tillbaks...

Ja då var man hemma iten efter 3v on the road. Inte helt kul med tanke på vädret här hemma... Regn, storm å rusk, blööääää.
Jag har ju som bekant varit i Sunne samt på gränsvallarläger. Jag hann oxå hälsa på Exa å Petra vid 2 tillfällen och de kom till oss en gång. Najs! Exa har nu blivit en go gammal dam med god vigör. Härligt att se att hon mår så bra!! Annars har jag bara slappat, slappat, slappat! Förutom på lägret då förstås :)
Jag hamnade i Peters grupp ihop med 5 andra glada ekipage. Träningen var otroligt bra med jättebra tips! Peter kollade även på det vi tränat på innan och tyckte det såg jättebra ut. Skönt att man gjort framsteg *s* Jag körde även på med visslan och nu är stoppet inkört det med. Nu har jag alltså: vänster höger framåt och stopp. Det känns ju kul. Mina drivningar går fortfarande i slalom känns det som men det är väl bara att traggla. Hämten är ömsom vin ömsom vatten... jaja, jag har ju dåliga möjligheter att träna det hemma tyvärr. Tina började oxå löpa på lägret och var väl inte helt med alltid *s* Det märkte fåren vid ett tillfälle och jag fick hämta dem i grannens överbevuxna hage, till allas glädje ;) Kvällarna var fyllda av tjo och tjim och jag tycker själv att detta var en av de mest lyckade lägrena. Det är så kul att få ta del av gränsvallarlägret.
Nu håller jag på och målar i min matsal samt tvättar, för på söndag om en vecka, bär det av igen... till Skinnsberg för att träna och ev starta en IK1:a.... hehe vi får väl se!!
Bilder ska läggas in och kommer snart! Men jag var ovanligt lat denna gång och tog typ 3 kort, sorry!!

Må väl!

/A


Kommentarer
Postat av: Anfia & Warroo

Jippie.. du e hemma... hoppas du hinner me att ta en kaffe nu inom snarast!!!

Postat av: Anna

Haha va kul att jag drog förbi dig nu på em utan att ha sett ditt inlägg :) Gött å se dig kompis, jag har saknat dig!!

2007-07-28 @ 20:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback