Leta får i nästa kommun

Idag var jag hos Anfia vid 10-snåret för att få mig en kopp kaffe samt lite promenadsällskap. Efter promenixen la jag mig lite på altanen då vädret var kanonhärligt.
Kl 3 var jag i Hjärtum för att hjälpa till att ställa iordning tävlingsbanan inför morgondagens IK1 tävling. Enorma kulliga ängar som mynnade ner mot älven. Tänk den som hade såna fält. När banan var klar så körde vi en träningstävling, helt annan väg med ändå. Nerverna var på helspänn men det var väl bara att bita ihop. Jag var bland de goaste av människor som inte var annat än stöttande. Kul med sån feed back.
Jag skickade Tina vänster och då det var kullar och annat blev hon alldeles för vid. Sen kom tyvärr det gamla problemet tillbaka med att hon blir osäker när det finns utställare. Men efter lite meck så var vi iaf iväg. Jag var oerhört nöjd med hennes runda, och fick dessutom lätt in dem i den nya mindre fållan. Men hämten får vi återigen träna med massa folk vid fåren. Sen får jag nog även lära henne ett inkommando, för så vid som hon är, kan aldrig bli bra i slutändan.
Men med så trevliga människor som glatt hejjade på och kom med uppmuntrande ord, då känns det lätt att komma tillbaka.

I morgon ska jag ligga på stranden och sola tror jag *s* Låter najs lr hur!!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback