Hipp hipp hurra, Sandra 8år idag!!

43263-103

Idag fyller lillungen 8:a. Vi väckte henne med en sjukt dålig födelsedagssång i morse och gav lite presenter. Av Emelie blev det en mycket uppskattad cd-skiva och av mig å Janne fick hon hinderstöd med tillhörande bomhållare. Nu skulle det hoppas minsann. Vi fick ju 16 bommar av ridklubben tidigare i veckan så nu kan det tränas lite mer.
I kväll blir det bara lite god mat å slappning men i morgon kommer det hem folk.
Jag kommer förmodligen avlida tidigt då jag fortfarande känner oerhört hängig. Det bryter inte riktigt ut men seg som kola är jag iaf.

Japp
/A

Kommentarer
Postat av: susanne

Grattis till Sandratjejen från oss alla.
Stor kram till annapannan som är bäst!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback