Idag känns det som..

Jag spenderat hela dagen i bilen. Har farit som en skottspole fram och tillbaka till St-sund i olika ärenden. Skittrist. Men lite saker har blivit fixade och det är huvudsaken. På kvällen var det hoppning igen för Sandra och jag hade försökt peppa henne med goda råd och tips inför träningen. Håll stöd och driv. Och se där ja, det gick som en dans, ungen anammade råden och de flög över hinder både 60 och 70. Härligt. Nu hoppas vi att det håller i sig till söndag.
När vi kom hem tog jag bara vovven och gav mig av till St-sund för 5:e gången i ordningen.. tröttsamt. Men jag behövde gå en runda med Tina så jag träffade Anfian för en timmas walkabout!

Nu är jag lagom seg och ska lägga mig tidigt, är gräsänka i helgen och mycket kommer att hända så det är bara att samla krafter! :)

Sov gott
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback