Leta, leta, leta

Herregud Idag har jag varit i total koma hela dagen. Det känns som jag har ett kilo grus i varje öga, samt att jag har huvudvärk och ömmar i kroppen. Ska man behöva bli sjuk nu? Jag hoppas verkligen inte det. Det var iaf underbart väder ute och jag träffade Anfian även idag för en promenix. Det blev en kort runda, för varken jag eller Anfia orkade mer. Men vi vallade iaf en ruta på 30x50m och körde upplet. Det märks att jag varit flitig nu, för Tinan jobbar jättefint. Ingångarna är iofs inte så klockrena då hon gärna tar ett litet ärevarv. Men en sak i taget. Även Warro har näsan på och har verkligen gjort framsteg.
Efter uppletet körde jag lite ff och kryp. Tina far fortfarande ut vid högersvängen och ligger lite långt fram. Men kontakten och engagemanget är ljuvligt!! Hon är så söt den lilla :)

Efter detta åkte jag och drack te hos en kompis, vars dotter barnen lekte med. Nu är det McDreamy på tv, dubbelavsnitt dessutom, så nu ska det drägglas en stund!

I morgon ska jag inte göra ett jota, bara sova.... I need it!

/A

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste ta det lugnt och inte fara runt som en skållad råttpitt! Sen måste du äta 1 bakelse eller semla om dagen...då först då blir du pigg ;-)
kramen

2007-03-15 @ 18:49:01
Postat av: susanne

råttpitt inlägget var från mig...kom inte med jue att det var jag

Postat av: Anna

Haha.. det är bara du som kan skriva så, så det var inte helt svårt att lista ut det! *s* Gött att höra av dig, gumman!

2007-03-15 @ 21:14:02
URL: http://www.bc-tina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback