Ont i magen

Idag har det verkligen trillat in i hjärnan att förändringens tid är nära. Jag har under de senaste 2 åren levt i en värld med kompisar på jobbet som man bara kan jämföra med världen i tv-serien Friends. Helt underbart och roligt har det varit och aldrig har jag väl haft så kul. Men nu är slutet nära och allt kommer att bli annorlunda. Jag vet att rädslan grundar sig mycket i att jag inte vet vad jag kan förvänta mig. Krasst sett så är det nog inte så mycket som kommer ändras, vi ska fösöka göra aktiviteter minst en ggr varannan månad och jag vet att vi kommer höras i stort dagligen, så vad är problemet??  Kanske är det att jag oxå är på väg ifrån. Jag söker ju som bekant annat och det kommer säkert ta sin tid att hitta nåt men bollen är rullad och man vet aldrig. Ledsamt är det iaf!

Idag har jag bara varit soft. Träffade la familia mafioso på torget efter jobbet för en god middag på Salt och Italy. Sååå najs, god mat och exellent service. Väldans mysigt, helt klart nåt man ska göra oftare! Väl hemma så var det de vanliga sysslorna med djur, tvätt och disk som skulle göras innan man kunde sätta sig framför tv och softa.

Är iaf ledig imorgon, ska färga igenom håret, vilket är nödvändigt, har inte gjort det på säkert ett år och nu börjar topparna se lite bruna ut, sen är det hoppning på em. Så jag ska bara ligga och tycka synd om mig själv däremellan :)

/A

Kommentarer
Postat av: Anfia

Men lilla gumman då... inte känna så där... nu blir jag orolig för dejje juhe... :(
Bit i hop och kom igen nu som man brukar säga...
Massa kramar

Postat av: Anna

jag biter...

2007-03-08 @ 08:47:00
URL: http://www.bc-tina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback