Dagar som gått

Det rullar på som vanligt och i det fina vädret som varit har vi allt hunnit med lite iaf. I helgen som var hade ungarna en liten aktivitet på skolan, då ställde vi upp med Nappe och Stina och körde lite ponnyridning. Alltid lika uppskattat av alla barnen.
Fåren har fått komma ut på bete och de smålammen stortrivs i den fina hagen. Nu är det bara tråden kvar att sätta i hästarnas hage så kan vi släppa dem oxå. Det ska bli skönt.
Stina har flyttat till Mellerud och ska bo hos en familj som ska ha henne på foder. Det känns så skönt att slippa det dåliga samvetet. Barnen är ju iväg så mycket med sina hästar och Stina blir alltid ensam kvar. Det har varit så trist för henne. Men nu får hon en shettis kompis som heter Lukas, och kärlek verkar redan ha uppstått dem emellan. 
Annars i helgen har det varit lite trädgårdsarbete och det ska bli så spännande att se vad som kommer upp i rabatterna.

Ikväll ska jag nog valla lite tänkte jag, det ska bli riktigt skoj!!

/A  


Kommentarer
Postat av: Silva

Nu finns det 4 st hanvalpar i Norrland......*bara påpekar lite fint*
Ha det gött gumman!

2007-05-07 @ 16:42:41
Postat av: Anna

Nänänänä här blir det inget.. Nu ska jag lära mig valla, sen du då ska vi se vad som ska ske ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback