Tungt

Fortfarande inte hundra, men vad gör man? Det är bara att sträva på och fokusera på kul saker. Igår fick vi klart hästhagen, så nu kan äntligen hästarna få fint gott gräs. Jag var oxå och vallade en liten sväng men det är svårt när lilla Pålkan bara vill gosa. Vem kan motstå det?? Så sanningen var nog att jag gosade mer än vad jag vallade, till Tinas stora förtret.
Jag fick oxå nöjet att agera ridinstruktör för tjejerna i paddocken en stund. Det var lite alltmöjligt som tränades innan det avslutades med omhoppningssvängar. Konstigt att det alltid slutar med hoppning ;)
Duktiga var de iaf.
Sen var jag helt slut i kropppen och gick in en stund och peppade mig inför schlagerkvällen... men jösses, vad händer med den??? Så kass

Idag segar jag då jag känner mig blääääääääääää. Men kl 16 ska jag rycka upp mig för då ska hela familjen gå på Mamma Mia på Skandinavium. Det ska bli riktigt kul!!



/A

Kommentarer
Postat av: Warroo & Anfia

hang in there!!!
Massa kramar te dej vännen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback