Vallat

Dagarna går och jag känner mig fortfarande rätt vissen. Halsontet har gett sig men jag är så trött  och har en molande härlig huvudvärk som ligger å myser i huvet konstant. Så det blir inte mycket gjort. Jag har ju lite kort jag skulle ladda upp, men ni får nog vänta lite till.
Jag var iaf på första träffen på vallkursen hos Ann igår. Vi körde inne då det var så himla tråkigt väder. Är det når som får Tina tänd så är det just detta, hon sugs in mot fåren och ifrågasätter mitt ledarskap rätt rejält. *s*
Jag körde 3 omgångar och jag måste säga att jag är svårt nöjd. Shit va bra det gick. Jag fick Tina att slicka väggarna men när man ser hennes blick så vet man att hon har 200% koll på fåren. Hennes intensitet är grym nu och hon har verkligen mognat. Självklart är det en hel del jag behöver ta tag i. Tempoväxlingar tex.... hehehe dom fanns inte igår. Samt bättre stopp, ja inte nåt nytt under solen direkt. Men nu jäklar... nu kommer det hända grejjer. Det känns så himla roligt med vallningen nu och jag ser så fram emeot att gå denna kursen.
Jag hinner med ett kurstillfälle till innan jag drar upp till Skinnskatteberg igen. Där uppe finns tydligen en hemlig plan som ska verkställas... Kul att det utarbetas planer för en bara sådär. Spännande ska det iaf bli.
Men jag är nog gladast över att jag känner lite glädje alls, för jag har inte orkat med nåt alls det sista ju, och allt har nog varit lite svart. Men nu känns det som jag är påväg tillbaka.

Tjejerna har varit hos en kompis både idag och igår. Där har de ridit och busat. Jag var nere en stund nu på morgonen för att titta på deras hoppträning. Det gick jättebra och vi bestämde att Sandra ändå skulle få vara med i Uddevalla, som ren träning. Just nu är hon inne lite i ett stimm där det går bra på träning men inte på tävling. Känns kanske igen, lr?? Nerver kan ställa till med mycket.

Nu ska jag byta om och åka ner och handla. Sen ska jag städa då Anders och Susanne kommer hem till oss imorgon.

Keep cool
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback