Fortsatt högt tempo

Jag skulle ljuga om jag sa att det inte börjar ta lite på min nu, när jag haft helt hysteriska dagar ett bra tag. Det fortsätter ända till på torsdag, men då är det iaf bara hoppträning på em. Ska försöka att säga nej om nåt annat dyker upp.
Idag åkte jag till Zonja direkt efter att jag lämnat barnen. Där var oxå Pamilla och Åsa. Det blev en heldag och jag styrde kosan hemåt vid fyra-snåret. Men det är alltid lika trevligt att träna där och det kommer bra ideér, samt träningsplaner ur våra små diskussioner. Jag fick till ett par bra framdrivningsövningar. Jag visade Zonja mitt problem och hon gjorde sin bedömning. Utefter det, gjorde jag min övning annorlunda och fick omedelbart resultat. Kul, ska jobba vidare på samma sätt.
Väl hemma var det dressyrträning för töserna, så det var bara att fixa å packa för dem medan de åt. Vi kom hem nu och jag är totalt slut.
I morgon bär det av till Mosse för att titta lite på puppisarna. Det ska bli riktigt skoj att få komma dit å klämma lite på dem.
Återkommer med rapport om detta senare.

/A

Kommentarer
Postat av: Silva & Q-bus

Kräver massa bilder på underverket. Eller ¨Baaaab¨ som han ska heta..för du har väl inte ändrat dig?
Vinet du gillade finns på Bolaget, iaf här i stan. Du får väl höra om dom kan ta hem det annars.
Glöm inte att kika in hos Putilut på resan. Du vet, han som inte är svartsjuk av sig, eller var det kanske du.....?!?
Kram på dig!

Postat av: Annapannan

Ja jösses det har jag ju glömt, hur ska jag hinna det nu då?? Packar iaf kameran, så bilder på Baaab kommer ;)

2007-11-12 @ 21:59:49
Postat av: anfia & warroo

kämm lite för mej me.. å bäzar....ta massa kort då>!!!!

2007-11-13 @ 07:30:37
URL: http://anfia.blogg.se
Postat av: Malin

Vad kul med vallträning! Själv känns det som om vi har vintervila men det verkar ni inte äns fundera på. Men vad är nu detta, Anna, "Baaab"????? Var det inte "Pierre-Baguette" den skulle heta??? nu får du förklara dig. Kör försiktigt i morgon och ta en lagom bra röst på GSM:en så du kommer fram ordentligt.

2007-11-13 @ 17:43:57
Postat av: Anna

ehmmm jo Pierre Baguette-namnet var tyvärr redan taget så jag fick hitta på ett nytt lika flashigt namn så då blev det Bob, lr Baaaab om man vill vara lite internationell ;)

2007-11-15 @ 10:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback