Hopptävling samt ridning

dagens låt
Idag har hela dagen spenderats på ridklubben. Kom hem nu vid halv 8, och fick då ställa mig å fixa lite tacos då Sandra hade med en kompis hem. Men nu är jag totääält slut. Men hur gick det nu då? Jo, idag så såg det helt fantastiskt ut och Sandran fick en efterlängtad rosett. Ett stopp blev det dock i 70klassen men sen gick det som en dans. Hon är helt klart på väg. KUL!!! Emelie körde 2 lektioner på raken på kvällen och Nappe gick så himla fint. Båda 2 ska tävla nästa helg och kul ska det bli :) Även Sandra red 1 timma men på en annan häst då Crocket beviljats ledighet. Kul med djur är det... längtar redan till nästa helg full av tävlingar.

Tina har även idag fått bara vara, och är svårt sur. Men nästa vecka lr veckan därpå ska jag nog få lite tid över!

/A

Kommentarer
Postat av: Silva & Q-bus

ÄNTLIGEN!!! säger jag bara....Sam åkte ur idoooool!!!
Kram på dig!

Postat av: Annapannan

*asg* tänkte precis detsamma och skulle skriva hos dig!! Gött mos.. nu är stönpelle väck!:)

2007-11-02 @ 23:40:19
URL: http://www.bc-tina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback