Helg igen

Å då kommer Silva  ner från Hällefors!! Så himla kul! Hon hör bara av sig å vill umgås lite, å det går ju bra, jag gillar ju att umgås. Denna helgen blir ju oxå lite speciell för jag ska ju tävla hela helgen och lördagkvällen ska jag tillbringa hos Zonja, så Silva bjöds naturligtvis med. På nåt sätt blev det dock fel för det känns som hon har lite stora förväntningar på min vallningskonst... hehe. Look at her blogg Men men, då min hund försökt med div olika sätt att skada sig själv så inser jag att ska hon se riktig vallning ska hon nog titta på mer ekipage än oss.
Det ska iaf bli riktigt kul att träffa henne igen och få ha en riktigt rolig fnisshelg med alla brudarna! Det börjar redan i morgon med lite vall hos Zonja, sen fortsätter det heeela helgen, gött mos.

/A

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte,Sally,Meja & Twix

Åhhh låter ju helt underbart med hela helgen fylld av vallning och fniss med brudarna!=D
Trevlig helg,hälsa alla och lycka till,vi håller alla tummar å tassar för er!
Kraamisar!

Postat av: Ann-Sofie och hundar

Jag är så avundsjuk, jag så avundsjuk...Nej,då inte alls. Hoppas ni får det jättetrevligt! Och stort LYCKA TILL, till er alla!!! Vi hoppas på många fina resultat! Själva ska vi ha valpträff imorgon för T-hundarna! Ska bli jättekul och träffa de små liven igen! Stefan kommer upp ikväll ( Malin stackarn fick en redig snuva och får kurera sig hemma). Ha det så gott och hör gärna av er under helgen! Vi väntar med spänning!

2007-10-26 @ 13:34:54
Postat av: Malin och Ola

Men vad kul det låter. Jag är också avudsjuk. Men jag skulle ha spenderat en superhelg hos Ann-Sofie och Per men ligger nu i sjuksängen istället. Jättetrist :-( Vi håller tummarna för fina reslutat. Kramelikram

2007-10-26 @ 17:24:26
Postat av: Ewa

GRATTIS till fina poäng! :-)

2007-10-29 @ 07:52:50
URL: http://www.samewa.sidan.nu
Postat av: Ann-Sofie och hundar

Stort grattis till de fina resultaten i helgen!! Väntar på en liten redogörelse för helgen bravader här i dagboken..:)

2007-10-29 @ 08:20:54
Postat av: Ann-Charlotte,Sally,Meja & Twix

Åh va kul!STORT GRATTIS från oss!=)
Ja nu vill vi som inte var med höra meeera och kika på bilder;0)
Ha en jättefin måndag!
Kramelikram

2007-10-29 @ 09:46:13
URL: http://www.hunden-meja.com
Postat av: Annapannan

Tack, tack, tack. Nu är vi på rätt väg!! Bilder kommer, när jag vilat upp mig lite;)

2007-10-29 @ 15:23:14
URL: http://www.bc-tina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback