När man inte talar samma språk

Då blir man ju såååå frustrerad. Jag hade bestämt mig för att inte träna idag, pga av gårdagens katastrofala pass. Men inte kunde jag hålla mig inte. Nä ut skulle jag, å det skulle jag nog låtit bli. Vi är inte alls på samma våglängd. Idag när ingen stod vid flocken var utgången på hämtet sig likt igen... totäääält onödigt att träna. Upptaget å framdrivningen var katastrofala. Hunden kastade sig fram och tillbaka som värsta pendeln på accord. Inte tog hon stopp lr sidovisslingar utan for bara runt så jag blev arg så det rök ur öronen på mig. När jag kom så nära att hundfan faktiskt la märke till mig, ja där löd hon löjligt mycket. Knappt att hon gick framåt alls utan visade bara sin välvilliga inställning, vilket gjorde mig ännu mer förbannad. Det är då jag bara ska gå därifrån... men det är ju min svaga sida, jag kan bara inte lämna skit ifred.. Här ska lösas, fasten mitt tålamod är bland de sämta i sverige. Jeeeezzzz menmen, vilka fina flanker hon fick, aset... I morgon ska jag inte träna. That´s a fact!

Men se, jag har söta pållar i trädgården!
image212image213

/A

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Först måste jag säga att igår när jag läste din blogg hade jag precis upplevt samma sak, fast 70 mil därifrån. När jag läser din blogg idag, känner jag att du måste vara min tvillingsjäl:)För det andra undrar Per varför inte Janne och crossen får vara med..(jag tror Per är lite avis på att Janne tävlar:))

2007-10-13 @ 21:00:01
Postat av: Annapannan

Jannemannen körde km idag... så han va så nöjd å glad :) Jag hörde av Malin att Norpan varit lite lätt olydig.. Usch å fy för dessa räpor!!

Postat av: jessi

Åh gulligt med hästarna i trädgården :) min förra häst brukade också gå på gräsmattan och beta, det är mys :)

2007-10-16 @ 18:58:14
URL: http://jessi91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback