Nix, jag har inte varit overksam

Tvärtom, så har jag varit så busy att jag faktiskt inte hunnit med att skriva. I torsdags drog jag i väg för att valla med en polare. Det var kul att få visa upp det jag tränat på nu de sista månaderna och få en kommentar på det. Tinan skötte sig fint och jag vart jättenöjd. Jag fick mycket beröm och nya uppslag för min träning... thnx T. Jag körde oxå låååångt hämt och när jag skulle visa upp smygartakterna fick jag inte riktigt fram dem, men en analys gjordes och jag tror nu mig veta varför det kan gå bra en gång och inte en annan. Man kan ju säga att hon är olydig som inte fortsätter på mitt kommando i utgången, men hon är oxå väldigt förutseende på djuren och där blir det en liten låsning. Men vi kämpar på!! Kan bara säga att jag behövde den resan på många olika sätt.

Igår var det Km i vallhundsringen och jag startade som nr 2. Det var yra små tacklamm, vilket visade sig va lite halv svårt. Väldigt många bröt. Jag kom runt med kassa poäng, men jag är riktigt nöjd med Tinan. Däremot hade jag en ordentlig svacka själv och visslade fel många gånger.
Här är bilder från Km:et

Idag var det upp tidigt igen för att fara iväg med Sandra å Crocket på hopptävlingar. Sandra var så duktig och de har kommit så långt. Tyvärr räckte det inte ändå fram denna gång, men vi har 3 tävlingar kvar nu i november, så det kan vända. Hon var iaf nöjd och glad, å jag var svårt stolt över lilla gumman.

Nu ska jag nog ta en lugn dag imorgon, för jag känner mig rätt sleten och lyckades dessutom dra på mig en urinvägsinfektion i torsdags när isvindarna blåste omkring mig.

må väl
/A

Kommentarer
Postat av: anfia

aj aj aj... stackare.. bädda nu ner dej varmt.. å drick massa nypon the,,, tro mej det hjälper...

Postat av: Annapannan

thnx, i will. Idag blir det faktiskt en slapp dag. Jag har gigantiska påsar under my eyes! ;)

2007-10-22 @ 08:50:21
URL: http://www.bc-tina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback