Nu är det klart

Jag fick ett samtal i fm trån Mosse som berättade att det nu fanns valpar och att det fanns en hane till mig. Weeeeiiiiii, shit va spännande. Har svävat på små moln hela dagen. Jag drog ner till Kungälv för att träffa Mikaela. Vi lunchade sen ihop med mina kollegor Erik å Mackan. Så himla kul att träffa dem igen! När vi suttit å bubblat om ditten å datten, var det dags att hämta Sandran. Idag var det hoppträning. Målet idag var att Crocket inte skulle vägra nångång, samt att han skulle gå i lagom fart. Helt klart är det så att Sandras enträgna ridning nu börjar ge resultat. Idag gick det så fint, lagom men piggt och inga tveksamheter. Skönt för nu ska Sandrar göra en hel del tävlingar under november. Hon fick en extra träning nästa vecka så det ska nog gå bra.
Inför helgen är det massa aktiviteter. Jag drar på vall-sm, Janne å Sandra drar till Karlstad och Emelie åker till Saga.
Så nu på kvällskvisten har vi alla packat. Jag drar först.... kl 4 i natt rullar bilen från parkeringen 
Shoot Me Tror ni man kan få en latte då???

/A





Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte,Sally,Meja & Twix

Men guuu va spännande med en liten puppi,det får du ju berätta mer om.=)
Ha en jättejättetrevlig helg,jag är inte ett dugg,nää,inte alls nå avis på er som får vara på vall-SM...Åhhh va kul,jag vill oxå!!!
Kram från oss i norr!

Postat av: Linda

ÅÅ vad kul med en valp!! Ha en trevlig helg på SM, ja inte hade det varit så dumt att vara där men det är ju lite långt att åka för att titta :(
Mvh Linda

2007-10-05 @ 21:51:13
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Linda-Me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback