Blöööääää, ska det bli en sån dag??

Om man ska gå upp en viss tid så är det bra att ställa väckarklockan, det vet ju varenda kotte. Men tydligen inte jag, för det blev inte fixat igår när jag gick å la mig. Självklart blev då resultatet en försovning även idag. Jag hade ju annars planerat att gå upp extra tidigt för att hinna fixa hästarna innan jag körde barnen till skolan och vidare till Zonja. Nu blev det inte så. Tiden räckte helt enkelt inte till. Men vi har bokat ny valldejt till söndag istället.

När jag lämnat kidsen åkte jag och handlade istället. 5 saker stod på listan. Varför är det då alltid så att man kommer ut med 2 överfyllda kassar, 450kr fattigare och ändå har du bara fått med dig 4 av de 5 saker som stod på listan??? Jäkligt skumt.

Vad händer annars idag då? Jo, lite kursande med Anfia kl 14, det blir spår idag och budföring. Sen ska kidsen hämtas och det är 2 timmar ridning. Flott!!

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback