En liten glad vovve :)

image316

Idag mötte jag upp Anfia för en liten träningsrunda igen. Det är kul när ens små elever faktiskt tränar på flitigt :)
Det såg mycket lovande ut och fortsätter hon med detta så blir det bra!! Jag visade lite knep ang läggandet under gång och det blev kanon tillslut. Roligt!

När vi tränat en bra stund och hjärnan va slut på den lilla kelpisen så fick de faktiskt leka lite... mmm jag vet, men Tina va så glad! Hon har varit på ett strålande humör idag. Lilla dreggelhunden
image322

Nu på kvällen har jag och Sandra varit och hopptränat. Det gick kanonfint för henne och Crocket idag och de utvecklas som ekipage varje gång. Nu när vi kom hem fixade hon iordning Nappe som hon nu rider åt sin syster som är borta. Duktig gumma!!

Nu verkar det som att det blir tävlingar i stort varje helg, Kul va!!

Ha det gott

/A

Kommentarer
Postat av: Ewa

Härligt att höra att Tina mår bättre :-) men väl vågat att låta henne leka, bättre att valla ;-)
ha det och lycka till om det blir tävling. Om det INTE blir tävling så kommer det fler!

Postat av: Anna

mmm jag vet... ska inte göra om det

2007-09-06 @ 22:05:12
Postat av: Anfia & Warroo

tack för i dag...
Klart Tinan ska leka... hon blir ju jätte glad då... hihi

2007-09-06 @ 23:07:51
URL: http://anfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback