Förmiddagsträning

Idag hämtade jag Anfian efter jag slängt av kidsen vid skolan. Vi började med att stärka oss med lite frulle med nybakt bröd å gott pålägg.
image344

När detta var klart så skulle hästarna ut och nytt vatten skulle ordnas till dem.
Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden

Här har vi vattentransportmedlet Goofy
 image348

Den går som bara den, men välter oxå vaäldans lätt. Shit va Anfian skrek när jag körde, å på hemvägen höll vi på att fara rätt ut i skogen.Lol

När alla vardagssysslor var klara så lades det appellspår till Warroo. Han gjorde ett jättefint spårarbete tycker jag, så det är bara att träna på. Och när jag körde hem Anfian stannade jag och vallade på vägen. Idag tycker jag att Tina var mer lyhörd än hon varit på länge så det kändes kul! Det var bara på slutet som hon bestämde sig för att köra en repa med fåren. *s* Det var ett tag sen hon gjorde det, men hon tyckte nog att det var dags för henne att få leka lite!

Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden
Klicka för att stänga bilden

Bilderna är som vanligt snodda av Anfian som alltid står med mobben i högsta hugg!

Ha d
/A






Kommentarer
Postat av: Anfia & Warroo

hahahahaha...
aa det va en händelserik dag må jag säga.. lycka.. olyckligt.. men ok.. mest lyckligt blev det ju faktiskt me allt annat förutom naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj

Postat av: Annapannan

mmmm naaaaaaaaaaaaaaaj känns väl lite naaaaaaaaaaaaaaaaaj

2007-09-19 @ 16:45:37
URL: http://www.bc-tina.se
Postat av: Susanne

Jösses vad du härjar och står i! :-)

2007-09-20 @ 16:00:39
URL: http://www.tyrasplejs.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback