HAHAAAAAAAAAAA Ni ser...

Det här med att vägra är bra som faen :) Idag när jag var hos Anna, var tongångarna helt annorlunda. Tina var enormt mycket bättre. Vi ska få börja träna lite smått denna vecka, samt promenera i koppel. Sen ska vi se vad som hänt tills nästa vecka. Men WOW så att jag inte var inställd på detta. Jag hjular och gör volter. Snacka om att det var enorm befriande att höra detta. Ja jag vet att jag gärna tar ut saker i förväg, men jag är lika bra på det som att vägra, å ni ser ju hur bra jag var på det!!  Anna trodde tom att vi kunde tävla den 22-23 sept!! Wiiiooo fast träningen innan blir ju klart lidande, men vem bryr sig? Inte jag, målet på dessa tävlingar får vara att komma runt och få rutin! Johanna å Helene, vägra, vägra vägra!!

/A


Kommentarer
Postat av: Anfia & Warroo

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jippie... fan va gött!!!!!! massa kramar till er!!!!!!!!!!

Postat av: Ann-Charlotte,Sally,Meja & Twix

HÄÄÄÄRLIGT!!! Ja våga vägra!!!Wiiihooo!
Kramizar till er...

2007-09-07 @ 20:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback