När man har små lyckobubblor i sin mage...

... då vet man! Att man tycker att det är så kul med träningen! Idag var jag redig och åkte tidigt för att träna. Shoppade en stooooor latte på MC D, Cola Cero och nektariner. Sen hämtade jag upp Mikaela kl 10 i 9. *s* Bra där av en morgontrött tös. Vi var framme tidigt hos Ann som inte trodde sina ögon när stolar å annat bars ut i hagen denna arla stund. Å för en gång skull höll jag med om talspåket.

Jag körde 4 små pass med Tina och hon var olydig och underbar de 3 första men det 4:e passet hade min hjärna kommit in i rätt tänk och jag klurade ut en grym övning för mig och min hund. Vips så var det så där klockrent att det bara bubblar över av glädje. FAAAAAAAAAAAAN VA KUL!! Tinan som fick använda hjärnan på hög nivå är nu helt utslagen, men nöjd.
På söndag är det dags igen, jag kan knappt bärga mig.

Bilder kommer kanske i morgon, håll kollen

/A 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback