Segt å höstlikt

Usch idag är det riktigt sådär höstlikt med regn i stort sätt konstant och rått är det oxå. Idag har vi iaf styckat upp lammen och nu är frysen full med härliga kotletter, stekar å fileér... mums. Sen drog jag ner till kungälvs brukshundklubb för att låna ett domartält. Detta ska användas om vädret är emot oss på vall-sm nästa helg. Tjejerna har ridit och käkar upp resterna av tacosen från gårdagen. Nu leker de och allt är lugnt. De ska hoppa senare och till sist ska det avslutas med att jag ska klippa Sagas häst.
Jag skiter i vallningen idag... det får bli i morgon istället... jag vill helst bara krypa upp i en stol och läsa min bok. Är det ok tro? Jooo faktiskt!! Jag gör det, synd bara att jag inte har en stor påse godis oxå för då hade nog eftermiddagen varit perfekt :) Brasan är tänd och kaffet är upphällt  
Smiles image201

/A






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback