Söka lite till

image196

Idag är det riktigt höstlikt men ändå riktigt skönt ute. Mina blommor är tappra men man ser att det är slutet på en härligt blommig period. Nu ska jag försöka planera nästa års trädgård, när jag sett vad som fanns och vad som saknades. Men vilken trädgård!! 
Sunshine 

Igår var det härligt varmt å klibbigt. Jag hann med ett sökpass och 2 st vallpass innan det var kvällen. Man såg på   Tina att hon hade 3dagars vallning i kroppen, så hon var lite tröttare på söket men gick finfint ändå!! Jag blev oxå medbjuden på 2dagars träning vilket jag med glädje tackade ja till! Kul att komma igång med lite sök igen!

I morse körde jag ett kort kort vallpass tidigt tidigt. Nu är det svår diciplin och konsekvent träning som gäller. Attityden är fortfarande helfel, men flankerna gick bättre idag. Får se om jag hinner ett pass ikväll innan det blir mörkt oxå, det beror på hur länge frisören tänker hålla på att klippa i mitt hår.
Annars är det inte fel med morgonpassen, jobbigt att gå upp men sen är det ju gjort lixom! Vi får se hur man orkar.

Må väl

/ABouncy 8







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback