Sööööööööök

image343

Idag har jag varit ute å haft hundaktiviteter hela dagen. Vi började med sök *s* Alltid lika kul att valla rutan med folk som inte kör så mycket/inget sök. Dom går omkring som yra hönor och idag var dessutom Dennis med som var näst intill döv och gick som om han vore full.

Jag fick startnummer 5, när vi lottade. (redigt va, lottning lixom) Jag blev så förvånad och stolt över min hund idag. Hon var laddad och hon gick som en skållad råtta. Glad å lycklig när hon hittade fig, målinriktad å taggad när det var dags för nya slag. Körde tomt idag oxå. Hon gick som på räls. Kändes riktigt kul må jag säga!! Vi ska köra igen nästa vecka och jag ser verkligen fram emot det!! Sen drog vi ner och körde en plats, jag gick å gömde mig, för är det nåt min hund kan så är det platsliggning. Sen körde jag lite knaslydnad med henne och även detta funkade bra. Rätt kul ändå tyckte vi båda tror jag!! 
Imorgon ska jag valla, samt köra lite spår med Anfian. Jag kör nog sökslag istället för spår är så himla trökigt!

Ikväll blir det Idol och äntligen Desperate Housewifes igen... weeeiiiii härligt härligt!


Må gott
/A

Kommentarer
Postat av: Anfia & Warroo

vassegoo du vet jag har alltid mobbe kameran redo haha---
tack själv för i dag..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback