Underbara höstdagar

image194
Idag har varit en sån där dag när man helt enkelt bara känner sig sjukt nöjd!! För det första sov jag som ett litet barn hela natten, vilket inte har hänt på såååååå länge. Otroligt skön känsla. sen har lixom dagen bara glidit på i samma veva. Nisse kom å slog på Crockets tappsko, Emelie drog tillsammans med Nappe till kompisen Saga för en skön ridweekend. Vilken otrolig lycka för en unge att kunna dra iväg så regelbundet å rida med sina kompisar, som ett litet läger lixom. Jag å Sandra hade en tjejdag på torget. Vi fikade, käkade lunch samt shoppade loss rejält. Jag gjorde dock ett rejält misstag som tog in henne i JCkids, som första affär. Dyrt som fan och givetvis hittade hon en sjukt snygg outfit. Resterande av affärernä gick hon med på bara för att göra det, men det slutade med att det blev kläderna från Jc... Men lilla gumman var ändå värd det. Som lillasyrra får man ju ärva väldans mycket. Så nu var det hennes tur! När vi vart på torget åkte vi till
colorama för att kika lite mer på tapeter, så min matsal nånsin ska bli klar. Givetvis siktade jag in mig på den dyraste tapeten i affären. Shit vad tröttsamt, det är nämligen alltid så! :( Men försäljaren var kanon och tipsade om en annan skitsnygg tapet och vips hade jag fått de rullar samt tapetlim jag behövde för samma pris som en av de rullar jag kikat på innan hade kostat. Jipppppiiieee
Nu ska rummet bli färdigställt och nästa rum äntligen få påbörjas.
Men sen när Jag å Sandragrynet kom hem så var det ridning på Crocket som gällde. Han var PIGG. Japp, men ungen garvar ihjäl sig och jag kan inte annat än att tänka vilka lyckoträffar jag gjort med dessa hästar. Vi var ute ca 1 1/5 h sen bakade vi sjuka muffins med hallon å blåbär.... mmmmmm, nu är det bara lördagsgodiset kvar :)
Sandra å hennes polare Linnea är ute med Tinan, hästen är klar, vinet är upphällt... å i morgon drar jag till Zonja.
Joooooooooo det går bra nu!

/A

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte,Sally,Meja & Twix

Jo nu är fårklippningen klar,vi har ju snart vinter här vet du väl...Härlig dag ni hade på stan!=)
Kom i håg att ställa klockan eller ska jag ringa å väcka dig *asg*;0)
Ha en jättefin dag och hälsa Zonja.
Tjingeling från oss!=)

Postat av: Anfia & Warroo

UNDERBART.. kan jag få bli din dotter för en dag tror du.. bara liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite
då haha.

2007-09-16 @ 08:02:28
URL: http://anfia.blogg.se
Postat av: Anna

A-C: Hehe Nä idag kom jag upp ordentligt och har varit å valla!! Kanonkul, rapport kommer!
Anfia: Bara liiiite då, mmm kanske inte helt trovärdigt dock, men kommer du i kläderna på jc-kids så lovar jag att köpa nåt *s*

2007-09-16 @ 13:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback