Bra kontra dåligt

Bra saker idag:
Kul på jobbet
Klippt klart fåren (ajajaj min rygg)
Bobs 3:e dag utan smärtis och ingen hälta

Dåliga saker idag:
För lite kaffe
För lite mat
För litet hus
För lite av min bästaste vän ;) *s* Kunde inte låta bli den piken

Japps äntligen var då klippningen klar och jag ska försöka dra ner fårskallarna i morgon lr på fredag beroende på när jag kommer ifrån jobbet. Härligt!! Klövvård och annan vård fick de oxå. Tyvärr lite dåliga skär så lite tottiga blev de på slutet.
Kollade på väääärldens minsta hus idag, men är nog inte riktigt där än. Kommer inte lägga bud. Att välja mellan pest och kolera är en sak men att betala över miljonen för det känns lite njaeeee.

/A

Kommentarer
Postat av: Susanna

Kul att läsa att det går bra för lille Bobban! Hoppas att det håller i sig, ta det försiktigt så det inte blir bakslag!
Ha en bra fortsättning på våren!
Susanna, Ninja o Co.

Postat av: Blubb

Haha jaa men okej...jag tar den piken oxå...har vi pikat klart nu pinglan?? -:)

2008-04-17 @ 09:27:17
Postat av: gail

hej tina,har inte läst din sida på mycket länge. tråkigt med din lilla bob :0( jag håller tummarna för honom och hoppas att han kommer ut till fåren snart
hälsn
gail


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback