Finfin träning

Nu vart man hemma igen. Flera dagars bra träning hos Kennel Gränsvallaren. Stefan och Åsa hade denna gång fixat så Peter Nilsson kom som instruktör till oss som vallade. Var inte utan att jag kände mig lätt stressad innan då jag helt kommit av mig i min träning och faktiskt funderade på att lägga av. Första passet gick heller inget vidare men Peter fick snabbt bukt på mig. För det är förstås där det brister. Resten av helgen var jag riktigt nöjd med Tina, hon gjorde saker som jag inte riktigt trodde att hon kunde.  Kan jag nu bara själv förmå mig att träna ordentligt så kanske jag kommer igång igen. Har lite planerat och jag hoppas att det faller ut så jag blir så där hooked igen.
Jag blev tyvärr krasslig under lägret och kunde inte delta så mycket i den sociala delen men som vanligt var det massa härliga människor och god stämning. Jag själv var yr och lyckades med konststycket att bli av med bilnyckel, plånbok, visselpipa och slutligen Bob..... Japps skulle låta lillavovven fösa lite lugnt i lina, hann väl kanske 10m sen smätter linan av!!!!!!! Iväg far får och hund över gärdet, kvar står jag och tittar fånigt på linan. 

När jag skulle hem startade inte bilen och väl hemma blev jag piskad i singstar *s*
Nu är jag avis på de som åkte vidare på Karinkurs, men önskar er härliga dagar och ser framemot rapporter!!

/A

Kommentarer
Postat av: Silva & ludden

tja gums...

Blir gla när du ringer..håller tummen för dig & planerna framöver.

Vi kämpar på här borta vi me...
KJAM!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback