Knäpp.. knäpp.. knäpp



Det händer inte mycket här, på nån front. Altt är nån sorts moment 22. Jag håller hundarna i stillhet, ja tyvärr även Tina då jag helt tappat all motivation, what so ever. Det knäpper som fan i bogen på Bobben, vilket får mig att tro att nåt ändå är löst trots att inget syntes på röntgen. Fast det är ju iofs bara skelettet som syns och det kan ju mycket väl vara en broskflärp som knäpper.

Nu ska jag ta en liiiten promenad med djuren innan jag ska iväg med Sandra på hoppträning. Sen ska jag se om jag kan sova lite innan jag kör natten.

Må väl
/A


Kommentarer
Postat av: Susanna

Här är allt bra och hoppas att det ordnar sig för er också. Och det gör det ju alltid på ett eller annat sätt. Tråkigt med Bobbans knäppande men vad jag har förstått så går det över ofta bara de tar det lugnt. Fast det där att ta det lugnt är inte BCs starka sida, de verkar inte ha några spärrar själva så man får hjälpa dem lite.
Ha det bra!
Susanna och Co
P.S. Co är i dagsläget en man, fem hundar, två katter, åtta ankor (en dog i förrgår, bara huxflux), tre gäss varav en ruvar så det kanske blir fler, 69 tackor, två baggar, och 80 lamm är väl dagsnoteringen om det inte har tillkommit några i dag när jag har varit på jobbet.

Postat av: Elin

Hej, himlans tråkigt med Bob... Vi tänker på er och hoppas på att hälta o det knäppande ljudet försviner fort fort!
Ha det bra och njut av dina hundar!
Hälsningar Elin och brorsan York

2008-04-03 @ 19:58:39
URL: http://www.bahnhof.se/wb135244/
Postat av: Carin o Roc

Hej! Så tråkigt m Bob, men håller m föregående inlägg att vi hoppas att det växer bort m vila.
Roc´s stackars tå var bruten! Varit hos veterinären idag.
Ha det bra! Kram fr Carin o Roc m fam

2008-04-03 @ 23:27:36
URL: http://goto.glocalnet.net/carinrikard
Postat av: anfia

massa kramar te dejje

2008-04-04 @ 19:00:01
URL: http://anfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback