Plötsligt händer det...

Ja fast antagligen för ngn annan i världen, för hos mig händer det inte mycket gällande boende å så. Behöver en mille minst i cash för att få ett drägligt boende. Japp det verkar ju rimligt. Gött mycket tjat om det här nu, men vad ska jag göra då?? Trolla med knäna? Mmmm ska öva lite till då!

Vallade en runda med Tinan idag och jag tycker hon är riktigt på "g" nu, vill träffa P lr T för lite riktig genomkörning, men även det segar sig. Jag håller på att börja deppa igen tror jag, trots att jag haft en bra period ett tag så är det så lite som gör att jag trillar i deppträsket.
Fokus
Vad är positivt?
Vädret
Barnen
Bob är fortfarande haltfri
Tina
Vallningen
Jobbet
Arbetskamraterna
Vännerna

Fokusera på detta, släpp det andra!!

Extra kul är Sandrans jättekick vad gäller ridningen. Hon har i flera dagar ridit båda hästarna och ska tävla dem båda i maj. :) Kul tycker jag!!

/A 

Må bra låt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fokusera, fokusera, fokusera... don't let him bring you down girly girl ;)
Kramar Suss

2008-04-21 @ 22:11:43
Postat av: Baby baby

Okejokej, höj volymen så kör vi SB!

http://www.youtube.com/watch?v=i96GH3P719Y

2008-04-22 @ 08:47:17
Postat av: Anna

Hahahahahahaaaa My good !!

Du är ju bara heeelt galen babe! Tnxs Kan ju inte annat än le åt nåt så fånigt dåligt!!!!

Puss mitt på munnen *s*

2008-04-22 @ 10:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback