Snart måndag igen

Helgen har varit najs å rätt soft, skönt för det behövdes! Massa god mat dock och det är dax att hålla koll på midjemåttet snart tror jag ;) Fick iaf med mig matlådor för de 3dagar jag tänkt jobba denna vecka!
När jag kom hem var hundarna svårt pigga. Körde lite operant med Bob för att det lilla huvudet skulle få jobba. Han snappar direkt och det är nog ändå dax att leta fram klickern. Sen for hundarna runt lite och hamnade i slagsmål där min fot hamnade emellan, fick ett najs bett i foten. Jösses, vad är det med de små liven?? Nu har iaf Tina gått å lagt sig i protest och Bob går här och knäpper i sin ensamhet.
Snart drar vi till Örebro, det ska bli najs. Speciellt för tina som är den som hamnat i kläm!

/A

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte,Meja & Twix

Ajajaj bett i foten låter inte najs...Det blir bra med massor med härliga & intensiva träningdagar för dogsen,jössses va jag längtar!!!
Sköt om dig å vovvisarna,så ses vi på torsdag.=)
Kram på er.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback