Status :oD

Jotack fint. Vart klar på jobbet halv 2, lyx!! Var och handlade inför helgens aktiviteter men landade sen på altanen i bikini en timma. Svårt skönt!!!! Bubblade lite med bästaste vännen.... mmmm faktiskt
Nu har jag fixat middag och alla har ätit. Jag och Sandran ska göra en repris på gårdagen och åka ner på hoppträning.
Status: Bobbevovven...... jo trots ett litet missöde, fortfarande haltfri. Försiktig optimism, han knäpper dock fortfarande, men ser man positivt på det så är han lätt att lokalisera i en mörk tyst omgivning *s*



http://www.youtube.com/watch?v=-rWxHOz1yjw  Jo tack!!! Jag är på ett väldans bra humör idag!

Klart slut//A

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte,Meja & Twix

Herreguuu i bikini nuuu,hade jag hört det så hade vi kommit genom luren...Va f-n gör jag här,humm...jag vill oxå fortsätta träna på barmark...Hoppas att det fixar sig med allt nu och att gulle-Bobben får vara haltfri.
Ha en skön helg!
Kram från oss i norr

Postat av: Lena N

Hörru discobruden, ha en riktig trevlig helg nu med många, många solstrålar.....

2008-04-18 @ 20:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback