Vår

yu
ngf

Idag var det ljummet å underbart! Jag och Anfia+ the döögs tog en skön promenix och på vägen såg vi vitsippor, tussilago samt en citronfjäril. Snacka om att det gick snabbt nu då!! Anfia och jag hann oxå med en tur på torget samt en lunch hos henne.

Nu på em har jag fixat med fåren medans tjejerna grejjade hästarna, sen blev det hoppträning innan de begav sig ut på en liten runda.

 image305

image306

Nu fixas det go middag.... jag har gjort inlagd gurka för första gången i mitt liv... smaskens!!

/A

Kommentarer
Postat av: anfia & Warroo

tack för en trevlig dag :)

Postat av: Lena N

Bryt ihop och kom igen! Motvinden verkar stenhård, men jag är säker på att du fixar det....Hoppas att allt går bra med vovven oxå. Kommer gärna förbi ngn dag och tittar på hästar och hundar. Ha det bra så länge!

2008-04-01 @ 22:33:28
Postat av: Lena N

Opps! Inlägget hamnade visst lite tokigt. Satt och bläddrade lite i din blogg och insåg försent att inlägget inte passade så bra till dagens händelser:-)

2008-04-01 @ 22:38:40
Postat av: Linda

Vitsippor och tussilaga hmm ja då kan man säga att det är vår, här är det tyvärr snö och slaskigt bara. Fina hästar tjejerna har!! Ha en bra vecka, Goo girl!!!

Mvh Linda

2008-04-01 @ 22:48:19
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=Linda-Me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback