Jag hade rätt



Idag hade jag tid hos Annamassör. Jag har ju under hela min semester kännt att allt inte står rätt till med Tina. Det kom ganska omedelbart efter vi varit hos Peter i dalarna och tränat. Tina har betett sig som om hon vore en 14 årig överviktig pensionär. Sovit sovit sovit och tagit lugna promenader. Det är nog bara jakten på fåglar som fått henne att skutta lite glatt. Men den senaste veckan har hon ända varit lite bättre. Jo då den gamla skadan var uppslagen men på läkningsvägen så det blir tävling i helgen och ny laseromgång på onsdag.

Vädret idag har ju inte varit på topp men jag å k tog en promenad i morse och sen har jag och kidsen bara spelat guitar hero hela kvällen. Lr rent krasst jag blev krossad, som vanligt.... my good jag är så dålig på det där :D

I morgon ska jag till Anfia och promenixa lite sen blir det väl lite plock å pyssel innan vi åker på hoppträning med Sandran. Hoppas på bättre väder!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback