Nu...

är fåren på plats hos K. Skönt!! Nu slipper jag den mardrömmen ett tag och kan ju faktiskt träna lite  :) Tina var duktig och vi fick snabbt in dem i transporten och sen in i hagen. Körde lite fösning innan de fick acklimatisera sig. I morgon blir det dock mer vallning och då ska även Bööb få starta upp igen. Det var ju ett tag sen nu! Ska bli kull att se hur han går. Elin med brorsan York har anordnat ett liten träningstillfälle med Mosse och jag tror att jag kan vara med. Det hade ju varit så roligt :D

Har nu kört dubbeldag på jobbet och har bara natt å kväll kvar innan ledighet. Hur är det att vara tillbax?? Joooo så kul, har garvat konstant känns det som, vilka arbetskamrater.... underbart!!
Imorgon ska jag förhoppningsvis fika med min bästaste, bästaste vän innan jobbet. Kul det var länge sen!
Nu är det slapptime!

/A

Kommentarer
Postat av: Ewa

Skönt att höra att jobbet och livet är ok. Det låter inte som du har det så kul just nu.

Tack för hälsningen! Ses!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback