Stackars....

Ja stackars de små djuren. En liten kortis igår och en ännu mindre kortis idag. Såå himlans trist tycker de båda.
Men igår var jag ute med tjejerna och red och även om Tinan är suverän att ha med när man rider så är Bob helt ovan. Jag får lära honom till våren när det blir ljusare igen :) Det var kallt och klart och vi var ute i ca en timma. Härligt, roligt och mysigt att rida med barnen.
När jag kom hem fick jag tina upp mig med lite te och kolakakor, onyttigt men himskans gott :P
Idag har mina paranteser varit och pysslat lite i min lght.. trevligt. Detta resulterade i en ny byrå, en ihopsatt stol samt 2 fastsatta luckor. Nu måste jag helt enkelt försöka få till min lila vägg.

Tina har börjat löpa, vilket gör att jag kommit fram till lösningen att Bob ska åka och bo hos mina föräldrar from nästa vecka. Detta för att Bob aldrig stått ensam i hundgården och då känns det schysstast att han får åka till Hotell Hygrell i Floda. Det känns som en bra lösning och Tina och jag får väl träna på i vår ensamhet *s*

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback